Und ploetzlich wieder bei Null - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sarah Rooijen - WaarBenJij.nu Und ploetzlich wieder bei Null - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sarah Rooijen - WaarBenJij.nu

Und ploetzlich wieder bei Null

Blijf op de hoogte en volg Sarah

11 Januari 2015 | Nederland, Enschede

Eigentlich sollte dieser erster Eintrag etwas anders werden. Nachdem ich lange nachgedacht habe und es immer wieder vor mir her geschoben habe, habe ich mich im September dazu entschieden das Abendteuer wieder zu wagen. Ich wollte wieder zurueck nach Afrika. Nach viel hin und her ist es schlussendlich Uganda geworden. Mit der gleichen vertrauten Organisation als in Ghana. Es schien alles geregelt. Bis.., ja bis ich vor ein paar Tagen einen Anruf erhielt. Es gab zu viele Schwierigkeiten mit der Partnerorganisation in Uganda und so hat man sich dazu entschlossen sich wieder zu trennen. Fuer mich bedeutet das eine Woche bevor ich fliege das alles neu geregelt werden muss. Ich weiss nicht in welchem Project ich arbeiten werde, wohl das es ein medizinisches Project wird. Weiss nicht wo ich wohnen werde und ob es da noch andere Weisse gibt. Aber ich habe genug Vertrauen das es alles gut gereglt wird. Hauptsache mich holt naechste Woche Montag jemand am Flughafen in Etebbe ab.
Soweit also der Stand bis hierhin.
Ich werde versuchen jede Woche eine kurze Zusammenfassung zu schreiben von den Sachen die ich erlebe. Ich hoffe das sie interesannt sind um zu lesen damit ihr auch einen Eindruck bekommt wie es so ablaeuft in Uganda
==================================================================================
Eigenlijk had deze bericht heel anders moeten worden. Nadat ik heel lang heb nagedacht en de beslissing steeds weer uit heb gesteld is het nu toch besloten. Ik ga weer terug naar Afrika. Weer een nieuw project om vrijwilligerswerk te doen. Vanaf september was ook alles geregeld. De zelfde organisatie als in Oeganda dus eigenlijk kon er niets mis gaan.
Tot ik enkele dagen geleden gebeld werd. Er waren veel problemen met de organisatie in Oeganda, zodat zij afstand hebben genomen van de samenwerking. Voor mij betekend dat, dat er nu alles op nieuw geregeld moet worden. Projecten, verblijfplaats, afhaalservice. Alles. Ik weet er alleen maar dat het een medisch project wordt. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Het belangrijkste is dat ik opgehaald wordt als ik die maandag op het vliegveld in Etebbe aankom.
Zover tot nu toe.
Ik zou proberen om iedere week een nieuw bericht te schrijven om jullie op de hoogte te houden van wat ik mee maak. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn verhalen te lezen en zo een goede indruk krijgen van Oeganda.




  • 20 Januari 2015 - 09:33

    Hetty:

    Hoi Sarah!
    Wat leuk om je weer te kunnen volgen.
    Ik hoop heel snel van je te horen dat je goed bent aan gekomen en onderdak hebt.
    Wat spannend allemaal!
    Tot gauw,
    Liefs Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 18734

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 17 Maart 2015

Als Muzungu naar Jinja

19 Januari 2013 - 17 Maart 2013

Avonteuer in Ghana

Landen bezocht: